torsdag den 9. april 2015

Ny the webshop

Jeg håber, alle har haft en dejlig påske, og at I nu har tid til at nyde det dejlige vejr, vi har fået.

I dag skal det handle om endnu en ny webshop, der forhandler the. Shoppen hedder Cakao og ud over theen, forhandler de også kaffe og chokolade.

The-sortimentet kommer fra engelske Jenier - World of Teas, der leverer spændende kvalitetstheer af forskellige typer. Jeg har fået 4 theer til test, og jeg glæder mig meget til at få smagt på dem.

Cakao har et par tiltag, som jeg endnu ikke har set hos andre danske forhandlere. For det første sender de gratis smagsprøver (man betaler dog 10 kr. i porto), og for det andet har de et the abonnement, hvor man som medlem får tilsendt en pakke med 4 theer enten hver måned, hver anden måned eller hver tredje måned. -man vælger selv hvor ofte! På den måde kan man få smagt nogle nye theer, og abonnementet giver også en rabatkode, så man kan bestille sine yndlingstheer i fuld størrelse til reduceret pris.

De 4 theer, jeg har modtaget, er et eksempel på, hvordan sådan en pakke kunne se ud. Jeg har modtaget en sort, en grøn, en rooibos og en frugtthe, og der medfølger et papir med spændende fakta om theerne. Desuden er der en kode, man kan scanne for at komme direkte til theerne på cakaos hjemmeside. Det synes jeg er ret smart.

Jeg glæder mig især til at smage på Cacao & Red Rooibos Tea og Malibu Dream.



www.cakao.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar