tirsdag den 10. marts 2015

Konkurrence: Theens Univers

Så er det blevet tid til en lille Påskekonkurrence, hvor Theens Univers har været så søde at sponsere præmien, der er en Theprøve pakke blandet 10 stk., hvoraf den ene af smagsprøverne er Theens Univers' Påske the.

Dette er en fantastisk mulighed for at få smagt nogle forskellige theer og måske opdage nye the-typer, man ellers ikke normalt ville købe. Hver smagsprøve indeholder 10 gram the, så der er til flere kopper. Som jeg har fortalt før, er jeg stor fan af smagsprøver, og jeg har selv købt nogle Theprøve pakker fra Theens Univers, som jeg har liggende herhjemme til hvis jeg nu skal på besøg hos nogen og gerne vil have en værtindegave med. -Det er super smart!

For at være med i konkurrencen skal I svare på et par spørgsmål. Svarene skal indsendes på mail til ateaholic@gmail.com, og de skal være modtaget senest tirsdag d. 17. marts 2015 kl. 20.00. Vinderen udtrækkes umiddelbart derefter.

Spørgsmål 1:
Hvad fik jeg i fødselsdagsgave af min mand i 2012? (Hint: Jeg har fødselsdag i oktober)

Spørgsmål 2:
Hvad indeholder Påske The fra Theens Univers? (Hint: Besøg Theens Univers' hjemmeside ved at trykke her)

Spørgsmål 3:
Ved hvilken vand-temperatur bør en grøn the brygges? (Hint: Jeg har engang skrevet et indlæg om Korrekt brygning af the)

Bemærk venligst, at præmien kun sendes til en dansk adresse.

Skynd jer at deltage :-)

2 kommentarer:

  1. 1/ Du fik en tekande/kop fra Fairtrade
    2/ Den indeholder: sort og grøn the, bergamotteolie, rosenblade, hibiscus, solsikkeblomster, katostblomst, rabarberstykker, mango og naturlig aroma.
    3/ Grøn the skal brygges ved 80 grader

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla,
      Du kan ikke deltage via en kommentar, da jeg ikke har mulighed for at kontakte dig herigennem (kun hvis jeg er heldig, at du ser min kommentar).
      Send dine svar til ateaholic@gmail.com, hvis du gerne vil deltage :-)
      Mvh. Julie

      Slet