onsdag den 6. november 2013

The julekalender 2013

Kan I huske, at jeg sidste år havde en lækker the julekalender, så jeg kunne drikke en ny the hver dag i hele december? Det var den bedste julekalender nogensinde, og det kan på det kraftigste anbefales, hvis du er glad for the. Især hvis du er nysgerrig efter at prøve nye theer :-)

En the julekalender er en rigtig god måde at prøve nogle nye theer på, man måske ikke normalt ville købe.

I år har jeg fået sponsoreret en the julekalender hos Vildmedte.dk. Det bliver dog lidt anderledes i år, da det ikke er en decideret julekalender, men i stedet en kæmpe bunke lækre smagsprøver (hele 32 af slagsen, så I kan godt glæde jer!). Derfor tyvstarter jeg også i år og går i gang med at blogge om theerne, allerede inden december starter.

Vildmedte.dk sælger mange theer, jeg aldrig har smagt før, så jeg glæder mig meget til at komme i gang med smagsprøverne. Et hurtigt øjekast over bunken viser lidt for enhver smag. Både sorte, grønne og hvide theer, en masse rooibos samt urte- og frugttheer. Især de sidste tre typer the (rooibos, urte- og frugt-) glæder jeg mig til, da jeg ikke har fået drukket så meget af disse typer i den seneste tid. Derudover er der 3 spændende juletheer: Jule Gløgg Te (frugt og krydderier), Luksus Jule Te (sort the) og Glædelig Jul Te (rooibos). Dem glæder jeg mig virkelig meget til, så dem vil jeg skrive om allerede i november, så I har lidt inspiration til når jule theen skal indkøbes. 

Vildmedte.dk sælger en rigtig fin the julekalender, der består af en fin julesok med 24 smagsprøver af samme slags som dem, jeg har modtaget :-) Hvilke theer, der er i sokkerne kan variere, men I kan være sikre på, at I nok skal modtage en god blanding af lidt af hvert uanset hvad :-)

Læs om den første Vildmedte.dk the i morgen her på bloggen :-)

2 kommentarer:

  1. Åh en fin idé med en te-kalender! Ren lykke hver dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig den skønneste form for julekalender, jeg nogensinde har haft :-) Meget bedre end et stykke billigt dårligt chokolade eller en skrabekalender, jeg alligevel aldrig vinder noget på ;-)

      Slet