torsdag den 30. maj 2013

Dagens pakke

Jeg har i dag modtaget en virkelig spændende pakke fra Bohea med en for mig ukendt the: BOH the.

Jeg blev for et par uger siden kontaktet af Bohea, der havde fundet min blog, og derfor gerne ville gøre mig opmærksom på deres produkt BOH the. Jeg skrev tilbage til dem, at jeg syntes, theen lød rigtig spændende, men at jeg desværre ikke kunne købe ny the lige foreløbigt. Det er lidt dyrt at skulle købe nye theer hele tiden, især når man slet ikke kan nå at drikke det hele op. Jeg skrev, at hvis de havde mulighed for at sende mig et par smagsprøver, ville jeg selvfølgelig gerne skrive om deres the.

Og jeg skal da lige love for, at jeg fik "smagsprøver". Se lige her:
Pakken indeholder 4 rene sorte løse theer (3 som smagsprøver, 1 i en flot dåse), 1 ren sort brev the, 2 aromatiserede løse theer, 6 aromatiserede brev theer (hvoraf de 2 er de samme som de løse theer) samt 3 forskellige instant ice tea. Virkelig skønt med så mange forskellige slags the, blandt andet ice tea :-)

BOH the kommer fra BOH plantagen i Malaysia, hvor den ene af the-haverne er blevet grundlagt af 2 danskere i 1934. Det er da lidt sjovt :-) Ifølge www.bohea.dk er BOH i dag den førende producent af kvalitets-the i Malaysia, så det bliver spændende at smage, hvordan theerne er.

Man kan finde meget mere spændende info om BOH the på Boheas hjemmeside. Bohea er den eneste forhandler i Skandinavien, så hvis I er blevet nysgerrige på denne the, kan I tage et kig på deres webshop. De har også en masse spændende the tilbehør :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar