torsdag den 1. november 2012

Kreative te-dåser #2

Så har jeg været kreativ igen :-)

På et tidspunkt solgte Tiger-butikkerne the på dåse, og da jeg er vild med the-dåser, købte jeg et par stykker. Nok mest for dåsernes skyld :-) Skæbnen ville dog, at min kæreste blev helt vild med den ene the, en sort Earl Grey, så da den var ved at være drukket op, købte jeg en ny, osv.

Resultatet blev, at jeg nu har 5 fuldstændig ens dåser, der alle står "Earl Grey" på. Selv om jeg syntes, dåsen er fin, er det måske lidt kedeligt at have 5 af dem stående, især når de 4 af dem ikke engang indeholder Earl Grey længere, da jeg nu bruger dem til andre theer. Men så fik jeg den fikse ide at male dåserne, da jeg alligevel havde noget guldmaling til metal stående :-)

Jeg har ind til videre kun fået malet en dåse, men resultatet er blevet rigtig fint.


Nu overvejer jeg, om jeg skal male en mere i guld, eller om jeg skal i Panduro efter flere farver :-)

Efter billedet blev taget, hældte jeg min Daisy the over på gulddåsen og satte det manilla-mærke på, jeg lavede i september.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar