onsdag den 21. november 2012

En god opdagelse

Tilbage i juni/juli i år skrev jeg om nogle the fra Carstensens Tehandel, jeg havde fået smagsprøver fra af en veninde. Her var jeg blandt andet ret vild med Grøn Chilli Trøffel, som jeg meget gerne ville købe, men jeg syntes, portoen var for dyr (60 kr. på daværende tidspunkt. I dag tager de 48 kr.) ved at købe i Webshoppen, og den faste butik ligger i Sønderjylland. Derfor endte jeg med ikke at købe theen, hvilket jeg ærgrede mig over så sent som for et par dage siden.

I går var jeg så inviteret til juleshopping i Illums Bolighus med 20% rabat på alt, et sted jeg ellers aldrig har været, da priserne er for pebrede til min SU-indkomst. Her fandt jeg en lille afdeling fyldt med the fra Carstensens Tehandel :-) Derudover havde de også en del fine the-kander blandet andet i støbejern.

Priserne var de samme som på hjemmesiden, så fremover skal jeg helt sikkert købe mere the fra Carstensens.

Desværre måtte jeg gå tomhændet hjem i går. Lige netop Chilli Trøffel var udsolgt, så det var ret uheldigt. De havde også mange andre lækre the, men jeg kunne ikke lige overskue, hvad jeg manglede. Jeg vil jo helst have noget the med hjem, der ikke minder alt for meget om det, jeg allerede har.

Nu er planen at gennemsøge Carstensens webshop grundigt for gode theer, og derefter vil jeg sende en mail til Illum om, hvorvidt de handler (eller evt. kan skaffe) de theer, jeg ønsker, og så håber jeg, det på den måde snart vil være muligt at få Grøn Chilli Trøffel hjem på thehylden.

Rigtig god onsdag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar