torsdag den 25. oktober 2012

Isthe uden success

Øv altså. Jeg skrev jo den anden dag, at jeg havde sat en ny portion isthe over. Jeg troede efterhånden, at jeg var blevet så sej, at jeg bare kunne lave theen på slump. Men nej.. Da jeg dagen efter smagte på theen var den al for tynd i smagen. Der skulle have været mange flere the-blade i. Selve Copacabana theen virkede dog til at være god til isthe.

Efter jeg satte istheen over, var jeg også på besøg hos Perchs, hvor jeg lærte, at theen bør gives et chok, når man laver isthe. Så måske jeg bare laver istheen forkert?

Jeg har besluttet at lægge isthe-projeket på hylden for en stund. Jeg har så mange andre bolde i luften her på bloggen, som jeg hellere vil dele med her, så jeg synes, det er bedre med en pause fra istheen. Så vender jeg stærkt tilbage med flere isthe-projeker i det nye år, når vejret igen begynder at blive varmt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar