torsdag den 27. september 2012

Brev-te fra Perchs

Som nogle måske har set på A Teaholic's facebook side, har jeg i dag haft forelæsning i den lokale biograf. Ud over at det er nogle dejlige sæder, så nyder jeg også, at de sælger te fra Perchs :-)

I dag har jeg derfor prøvet en ny te: Grøn Rabarber te. Perchs sælger den både som løs te og i breve.

Jeg beklager billedekvaliteten, men det er taget med mobilen :-)


Teen er lidt mørkere i farven, end jeg synes grønne teer plejer at være. Men jeg er lidt i tvivl, om det er lyset/papkruset, der gør det. Inden man brygger den, dufter den dejlig sødt, men efter brygning dufter den mest af grøn te. Rabarber-smagen tilføjer en smule sødme til den grønne te-smag.
Jeg synes, denne te er rigtig god, hvis man gerne vil have en te, der smager meget af grøn te, og hvor den tilsatte smag ikke går alt for meget igennem.

Teen er købt i Perchs' fine pyramide poser:


Tebladene er stadig ret grove i det, hvilket gør at kvaliteten opretholdes. Te-poserne pakkes i lufttætte plastik breve, der sørger for, at teens smag og duft ikke påvirkes udefra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar