fredag den 31. august 2012

Kærlighed, eller ej?

I dag har jeg drukket Pukka love, kærlighed. Den beskrives som en te, der vil varme dit hjerte :-) Desværre synes jeg ikke helt, den lever op til denne ellers meget fine beskrivelse.

Teen indeholder kamille, limeblomst, hyldeblomst, morgenfrue, lakridsrod, rosenblade og lavendel, altså en god blanding af en masse fine blomster og lidt ekstra :-) Farven ligner en almindelig kamillete: frisk mørkegul, og den dufter også sådan, dog med en snert af lakrids. Smagen er sådan lidt svag kamillete med en blanding af andet forskelligt. Men jeg synes ikke rigtig nogen af de andre ingredienser smager ordentlig igennem, så det samlede resultat er egentlig ikke så godt, efter min mening.

Bevares, teen kan da både drikkes og nydes, men jeg forstår ikke helt blandingen af alle de forskellige ting, der gør, at man ikke helt kan definere de forskellige smage. Der er jeg altså mere til simple te med ikke alt for mange smagsindtryk. En anden gang vil jeg nok bare vælge en helt almindelig kamillete :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar