søndag den 1. juli 2012

TdT - Dag 5

Cool Summer fra Tante T valgte jeg at købe, fordi jeg i forvejen var rigtig glad for min Cool Mint, og Cool Summer er en lidt mildere og mere frugtig udgave af Cool Mint.

Cool Summer er en urtete, der får en dejlig mørk gul farve. Teen smager sødt pga. lakridsroden, men man kan også godt fornemme smagen af blomster.

Denne te, tror jeg, vil være velegnet til iste, så måske den skal indgå i Projekt iste på et tidspunkt :-)

Hvis nogle skulle ønske at købe denne te, er det desværre ikke muligt pt. Jeg har i flere omgange oplevet, at jeg ikke længere kunne finde bestemte te på Tante T's hjemmeside. Da jeg kontaktede dem, fik jeg at vide, at de kun har teen på hjemmesiden, når de har den hjemme, så forhåbentlig dukker Cool Summer snart op på deres hjemmeside igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar