torsdag den 28. juni 2012

TdT - Dag 2

Grøn Chilli Trøffel fra Carstensens Tehandel er en prøve, jeg har fået, da jeg syntes den lød MEGET interessant, men samtidig også så "spændende", at jeg ikke ville bruge en masse penge på at købe og fragte teen til København (Carstensens Tehandel ligger i Sønderjylland, og tager 60 kr. i porto ved web-bestilling), hvis det nu ikke var noget for mig alligevel.


Teen dufter skønt af trøffel og man bliver helt lækkersulten :-) Den grønne base smager meget igennem, men man kan også sagtens smage trøffel. Chilien er ikke gennemtrængende. Det bedste ved denne te er, at den ud over at smage rigtig godt også afviger fra mange af mine andre grønne te, der alle sammen smager af frugt/blomster. Alt i alt en rigtig lækker te, jeg godt kunne finde på at købe :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar